Microsoft Dynamic 365 – Business Central
Dynamic 365 Business Central er nyeste ERP-løsning fra Microsoft. Det velegnet til selvstændige, små og mellemstore virksomheder.
Microsoft Dynamics NAV – også tidligere kaldet Navision – hedder nu Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Business Central indgår således som en integreret del af Microsofts samlede løsningsprogram, hvilket giver store forretningsmæssige fordele i forhold til integrationen med bl.a. Microsoft 365, Excel, Power BI, Power Automate, Power Apps, Azure mv.
På denne måde kan man effektivisere sine arbejdsprocesser ved anvendelse af data på tværs af Microsofts løsninger.
I moderne forretningsløsninger skal Business Central løsningen således ses, som en del af en samlet IT-arkitektur hvor data og forretningsprocesser deles på tværs af de mest optimale tekonolgier, der understøtter de ønskede processer i virksomheden.
Læs mere om Microsoft Dynamics 365 – eller se en kort introvideo.
Funktioner i Microsoft Dynamics 365 Business Central
Økonomistyring
Håndtering af virksomhedens daglige bogføring og økonomiafdelingens øvrige opgaver som budgettering, konsolidering, likviditetsstyring, bankafstemning, anlægsaktiver, valuta, dimensioner, ansvarscentre, omkostningsregnskab, workflow mv.
Salg & Marketing
Indkøb & Lager
Supply Chain
Service
Projektstyring
Produktionsstyring
Analyse & Rapportering
Hvorfor vælge Microsoft Dynamic 365 Business Central?
"Vi opgraderet fra Navision C5 til Dynamic 365 BC og har ikke fortrudt det. Lapp sikret det hele forgik uden problemer og vi kan klart anbefale det til andre"
– Nicolaj Svender, Direktør Vejle Administration A/S.